Eurotag opruster nu med tilgangen af en ny salgskonsulent som et led i tagpapleverandørens plan om at opnå flere markedsandele. Flemming Ervolder Als, der har over 20 års erfaring med salg fra detailbranchen, får til opgave at sælge tagpapproduktet Derbigum til tagpapentreprenører og byggemarkeder i Jylland.
D. 2. november tiltrådte Flemming Ervolder Als stillingen som salgskonsulent hos Eurotag, der bl.a. leverer verdens eneste Cradle to Cradle-certificerede tagpapprodukt Derbigum til det danske byggeri. Nyansættelsen sker som et led i virksomhedens vision om at udbrede branchens kendskab til Derbigum såvel som anvendelse af det miljøvenlige tagpap.
- Bæredygtighed og genanvendelse ligger vores hjerter nært, og vi har således i mere end 25 år arbejdet på at fremme grønne løsninger i byggeriet. Det danske byggeri har nu for alvor fået øjnene op for miljøvenlige og energioptimerende løsninger, og timingen er derfor perfekt til at opgradere vores salgsteam og forfølge flere markedsandele, fortæller Eurotags adm. direktør Peter Kranz og fortsætter:
- Med tilgangen af Flemming Ervolder Als får vi en solid salgskapacitet i huset. Flemming har fokus på det gode købmandskab og besidder et stort personligt drive, som utvivlsomt udgør de helt rigtige egenskaber til at skabe gode relationer til såvel tagentreprenører som byggemarkeder og slutbrugere.
Flemming Ervolder Als har tidligere været ansat som salgschef hos Vital Petfood Group A/S, varehuschef i Føtex og været med til at opføre en Rema 1000 helt fra bunden i Aarhus og omegn. Han har derfor over 20 års erfaring med salg fra detailbranchen og et indgående kendskab til det jyske marked.
- Hvad enten du sælger flåede tomater eller tagpap, så handler det om at finde frem til kundens behov. I mit salgsarbejde gør jeg meget ud af at lytte til kunderne og imødekomme deres behov, forklarer Flemming Ervolder Als, som ser frem til at bidrage til at styrke Eurotags position yderligere:
- Eurotag har en interessant bæredygtig profil, og det er vigtigt som salgskonsulent at kunne sælge et produkt, som man kan stå 100 pct. inde for, og som tilmed er det mest gennemtestede produkt med markedets længste levetid. Jeg ser derfor frem til at bruge mine erfaringer fra detailbranchen til at opbygge gode relationer til tagpapentreprenører og byggemarkeder.